torstai 7. huhtikuuta 2011

Keikkoja ja saunailtoja

Kuika paljo kaikkea mahtuukaan yhteen viikkoon? Viime viikonlopun kohokohta oli ehdottomasti kun Leo ja the B and the band keikkaili Black Outissa. Tykkäsin ihan hirmusesti. Livenä biisit kuulosti aivan mahtavilta. Mitä kyllä osasinkin odottaa kun olin muutaman niistä kuullut raakileena, siitä syystä että ne ovat aika pitkälti entisen kämppikseni käsialaa. Itse en ottanut kuvia keikalta, mutta nykyisellä kämppikselläni oli kamera mukana, niin kuin aina ;)
Jotenka keikkakuvia voi katesella täältä.

Muuten viikko on sujunnu aika normaalisti. Koulua, Erkko-treenejä (eli runonlausuntaaa) ja paltsuja jne.
Eilen oli vaihtareille järjestetty saunailta. Aika huonosti olen näitä tuutorin hommia hoitanut, kun nyt oli eka kerta tämän vuoden puolella kun olin mukana vaihtareille järjestettävässä toiminnassa. Ilta ainakin oli hauska. Syötiin hyvin, saunottii, laulettiin karaokea ja jotkut hullut kävi avannossa. Oikeastaan yhtä aasialaista tyttöä lukuunottamatta suomalaistytöt taisivat olla ainoita jotka eivät avantoon uskaltaneet. Lähellä oli ettei mua väkisin sinne heitette. Tästä laiturilla käydystä kamppailusta mulla on muistona mustelma kyynärpäässä ja yhdellä kiinalaispojalla mun hampaankuvat käsivarressa. Kuin niin en tappele reilusti?

Saunomasta jatkoin sitten Kharmaan tanssimaan. Siellä näin sitten ehkä maailman mauttomimmat strippari esitykset. Kämppikselläni taisi taas olla kamera matkassa, joten tässä muutama kuva illalta.

Huomenna lähden kohti Varkautta ja Kuopiota....so let see mitä viikonloppu tuo tullessaan.

Niin ja pakko vielä mainita että tahtoisin H&M:n Fashion Against Aids kampanjan vaatteista ainakin tämän keltaisen topin. Onhan siellä paljon kaikkea muutakin kivaa, kuten vihreä possureppu.

Ja tulikos nämä myymälöihin 28 päivä? Eli mun synttäripäivänä. Täytyy varmaankin soittaa serkkutytölle että juoksee Forumin liikkeestä noutamaan mulle ton topin
(vaikka synttärilahjaksi).

2 kommenttia:

  1. Hih se on kyl pirteän värinen toppi! & hauska teksti.:> mulla on yksi viime vuoden paita, harmaa missä vaaleenpunasella tekstillä eri kielillä joku lause hmm. :)
    harmitus kun en päässy keikalle kanssanne.

    VastaaPoista
  2. Niimpä, oli meinaan hyvä keikka ja aika huimat jatkot. Eero kiusas minuu ja väitti et oisin muka kuorsannu.

    VastaaPoista